Woning Zoekopdracht

Settle Service

Zoekt u een huurwoning? Of heeft u een collega die naar Den Haag zou willen verhuizen?

De dames van Jenter Real Estate staan voor u klaar!.

Bent u nieuw in Den Haag en zoekt u woonruimte? Zoekt u een woning ter overbrugging en bent u het hotel zat? Heeft u de ervaring dat vastgoedmakelaars langzaam reageren of komen de foto’s van de woningen niet overeen met de werkelijkheid? 

Mochten bovenstaande situaties herkenbaar voor u zijn, dan is het tijd om professionele ondersteuning in te schakelen. De dames van Jenter Real Estate gaan de uitdaging aan om uw droomwoning te vinden. Wij horen graag uw woonwensen en helpen u bij de zoektocht om woonruimte te vinden die aansluit bij uw verwachtingen. Wij staan voor u klaar om uw vastgoedbelangen te behartigen. Zelfs voor huurperiodes van zes maanden of korter! 

Nieuwsgierig geworden?

Registreer vandaag nog met uw email adres zodat wij meteen voor u aan de slag kunnen.

Registreren

Is deze situatie voor u of een kennis erg herkenbaar? Kent u een collega die in deze vergelijkbare positie zit? Wij helpen graag bij het behartigen van u, zijn of haar vastgoedbelangen. Stuur hen deze details toe of schrijf hen in zodat wij met elkaar in contact kunnen komen. We helpen graag in de zoektocht naar de perfecte droomwoning! 

Het team van Jenter Real Estate staat voor u klaar met persoonlijk advies en een productieve aanpak.

Onze service bestaat onder meer uit: 

  • Persoonlijk adviesgesprek (zowel face-to-face als met Skype) zodat wij precies weten waar u naar opzoek bent en wat uw voorkeuren zijn.
  • Het team gaat opzoek binnen de portfolio's van andere makelaars kantoren en stelt deze in brochure vorm aan u voor.
  • Wanneer de beste zijn gekozen, maakt het team bezichtigingsafspraken in de vorm van een tour. We gaan dan samen op pad om alle woningen achtereenvolgend te bekijken. Dit is inclusief haal- en brengservice!
  • Wanneer we uw droomwoning hebben gevonden, gaan wij onderhandelen met de tegenpartij om tot de scherpste voorwaarden te komen. Onthou: wij werken voor u! En met jaren lange ervaring, zullen wij ons best doen om voor u de beste voorwaarden te krijgen.
  • De nodige documentatie ontvangen wij van u (zie veel gestelde vragen), wij controleren deze en sturen deze door naar de andere partij. Al u documentatie wordt volgens de nieuwste AVG Privacy Wetgeving in acht genomen.
  • Zodra wij de huurovereenkomst hebben ontvangen, kijken wij deze goed na. Mochten er aanpassingen gemaakt moeten worden naar onze mening, handelen wij dat meteen af met de tegenpartij om zo dan de juiste versie te ontvangen en na u toe te sturen. 
  • De huurovereenkomst wordt door u en de verhuurder getekend. Wij zorgen ervoor dat dit gebeurt voordat de sleuteloverdracht plaats vindt. 

Tijd voor de sleutel overdracht! 

  • Het team maakt de sleuteloverdracht afspraak in samenspraak met u, tegenpartij en beheerder van de woning.
  • Wij zullen dan ook aanwezig zijn en maken het rapport op, evenals de inventarisatielijst. Ook worden de meterstanden opgenomeen zodat hier geen mistverstanden over kunnen ontstaan in de toekomst.
  • Wij behartigen uw belangen. Mocht de tegenpartij toch zijn afspraken niet na zijn gekomen (woning is vies opgeleverd, er zijn duidelijke gebreken, punten in de onderhandelingen zijn niet overgenomen), dan zullen wij het meteen ter sprake brengen met de tegenpartij en beheerder zodat dit zo snel mogelijk gecorrigeerd kan worden.

Nazorg

  • Wij brengen leverancies van de nutsbedrijven, maar ook TV/internet op de hoogte van uw verhuizing.
  • Er kan een afspraak worden gemaakt bij de gemeente om uw inschrijving definitief te maken.
  • Indien nodig kan er een afspraak gemaakt worden om een parkeervergunning aan te vragen.

Wij zetten graag onze expertise in om u te helpen!

Heeft u vragen of wilt u meer informatie ontvangen over onze diensten? 

Registreer dan vandaag nog en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Registreren